måndag 27 februari 2012

Inte mycket kvar nu!!!!!!!

Nu har jag klarat av 20 av 25 strålbehandlingar ;) Tjohooo va fort det går. Innan jag hade börjat med dessa behandlingar så kändes det så övermäktigt med 5veckors åkande till Uppsala. Men nu när man kan börja titta tillbaka så har det ju facktiskt gått ganska fort. Det är skönt att det snart ät över för nu börjar jag bli ganska bränd......

Nu har ju även min favorit säsong på året satt igång ;) ihelgen tog vi upp alla pelargonerna från källaren, tyvärr hade många dött under vintern men dom flesta hade iallafall klarat sig. Till helgen ska jag även börja sätta frön åååååå va kuligt det ska bli.

Varma kramar

1 kommentar:

  1. Underbar ska underbart ha, så är det. Va härligt att du närmar dig en ände på behandlingarna och nu ser fram emot vårens frösådd och spirande. Jag hoppas något nytt likväl få gro i dig som de växter du sår. Jag tänker då som......nya tankar, nya förhoppningar och börja på något nytt i ditt liv. Jag antar att du är ganska less både åkande och utlämnande av din kropp. Nu kan den väl få vara bara din!
    Varma kramar och en önskan om en underbar tid framför dig!

    SvaraRadera